Uppe med tuppen

Sitter uppe extra tidigt för att se solen gå upp. Dricker lite kaffe framför datorn och ska snart ner till stallet för att testa lite utrustning på hästarna och sen en tidig runda ute på fälten. Kommer bli skönt och ett sätt att skingra tankarna lite.


Sänder iallafall en stor kärleksfull tanke till min sjukling! Det blir snart bättre gumman. <3 Samla dina krafter så ser jag fram emot ett långt mail när du väl orkar. :)    


Men vissa tankar har malt inom mig på sistone och just nu är jag väldigt arg på en person även om jag lovat att jag inte ska vara det. Men någon har betett sig svinigt mot en av mina bästa vänner, har jag inte rätt att vara arg då? Min vän säger att det inte är någon fara och inget att vara arg för men hon är mer förlåtande än jag. Hoppas bara att denna person inser att den är på väg att förlora en mycket god vän! Jag ska iallafall inget säga till denna idiot, det har jag lovat min vän. Det enda jag tänker säga är att man väljer själv hur lite eller hur mycket man bryr sig om någon, men låtsas inte bry dig om någon du inte bryr dig det minsta om när det väl kommer till kritan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0