Plötsligt händer det!

Titta, jag har uppdaterat! :D Det ni! Bara det kräver ju nästan ett helt eget inlägg bara för att säga att jag tagit mig i kragen.

Saker har dock börjat rulla på. Jag ska börja plugga i Göteborg till hösten! Lämna Ö-vik för underbara, fina, härliga, västkustiga, glada, vackra och goa Göteborg! Det är så osannolikt att jag allt för ofta glömmer bort att jag faktiskt ska det. I mitt huvud pågår fortfarande det grå livet i Ö-vik efter sommaren, men så kommer inte vara fallet. :D Jag är ledsen, mina härliga norbaggar Sussie, Emma, Mikael, Jorma, Fios och övriga Ö-viksbor som jag lämnar bakom mig, men västkusten kallar på mig! Jag kommer sakna er något så fruktansvärt, ni anar inte ens hur mycket. Förhoppningsvis kan ni nu ha åtminstone en anledning till att åka till Göteborg! Ni vet inte vad ni missat!

Snart är det semester dessutom. Det ska bli så skönt! Eller ja, semester och semester. Jag har ju sagt upp mig från jobbet ju. :D Så veckan innan semestern blir min sista på Solgården! Jag är inte ens i närheten av så ledsen som jag borde vara. Kommer mest sakna några välkända figurer som Herr Andersson och systrarna Silja och Line. Ja de heter faktiskt så! Silja och Line aka Silja Line!  Kommer såklart sakna Emma också, och Linnea! Nio har gjort jobbet uthärdligt! ^^ Ska ägna er alla en stor tanke när jag ligger på en strand i Frankrike under sommaren. Sen kommer mitt huvud vara fullt av plugg, plugg, plugg!

Så, börjar stolt och avslutar tårögt men fortfarande lika stolt!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag är glad att du flyttar! För då kommer du komma närmare mig! :D

2010-06-14 @ 04:18:28
URL: http://paraworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0