Oh my god...

Jag borde inte sitta uppe nu, och jag borde verkligen inte lägga tid på bloggen, just i detta tillfälle eftersom jag ska upp igen om 4 timmar och jag har varit vaken i ca 20 timmar nu. Men....

Jag kan inte sova. Plågas av en mardröm som jag inte haft på många år. Varenda gång jag sluter ögonen och slumrar till ser jag hur drömmen börjar rulla in och jag rycker till och vaknar och känner mig torr i hela munnen.

Ska försöka dricka ett glas vatten och lugna ner mig. Tror jag måste möta den här drömmen om jag ska få sova alls i natt.

I värsta fall får jag väl ringa till Celine, våran handläggare och förklara läget och kanske vara hemma tills framemot lunchtid, då kanske jag kan gå ner till stallet. Har trots allt inte varit bort en endaste minut under hela året jag pluggat här. En hel dag kanske jag till och med skulle vara värd. Jobbar ju till och med på helgerna numera...

Nåja. Får se vart sömnen för mig. Godnatt mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Ricard med bara C

Jisses, Katta. Hoppas du mår bra, vännen. Massa kramar.

2011-03-08 @ 22:54:11
URL: http://casselhag.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0