Jag lever... nästan!

Ja, jag lever men jag är förbannat sjuk! Influensa big time! Så nu sitter jag hemma resten av veckan. Får väl skylla mig själv som ljög för läraren och sa att jag var sjuk när jag råkat missa en lektion. Då blev man sjuk på riktigt. Helt otroligt värdelös otursdag hade jag dessutom.

Så nu har jag spenderat hela dagen med att ringa till Sverige, till familjen och alla mina vänner och lyckades sitta i hela 2 timmar med Jenny och bara snacka om ingenting. Hon är också hemma sjuk och har varit det i 1 ½ vecka. Hon tycker mest synd om mig och jag tycker mest synd om henne. Ha ha.

Ska också påpeka att så här sent har jag inte varit uppe på månader! Jag är inte pigg ska jag inte påstå, jag är ju sjuk men jag är inte sömnig kan man säga. Och att ligga i soffan och slöglo på Pretty little liars och blogga samtidigt är inga problem om man har en stor bytta glass jämte sig!

Mums!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Stackars! :( Hoppas du mår mycket bättre nu gumman! KRAMAR OM!

2011-09-20 @ 02:48:44
URL: http://paraworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0